ورزش های الکترونیک
ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

* تمامی موارد الزامی ست *
نام و نام خانوادگی
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز عبور
ایمیل
تکرار ایمیل
Captcha *
Reload Captcha

انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ - CS:GO

 

iesf 2018 logo csgo

juniorggameiresaaesfiesf
  • تعداد تیم ۲۷
  • مدت برگزاری ۲۲ الی ۳۰ مرداد
  • تیم اجرایی جی‌گیم/جونیور
  • سرور حسین مظفری
  • قهرمان For Glory

 

تیم منتخب ایران:

آرش سروش - امیرعطا بافنده - مهران خاتمی - مسعود نصیری - سید محمد حسینی

 

جایزه قهرمان:

قهرمان مسابقات انتخابی CS:GO به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی IeSF ۲۰۱۸، کشور تایوان انتخاب خواهد شد

تیم برنده (شامل ۵ نفر) خدمات زیر را دریافت خواهند کرد:
لباس تیم ایران
پرواز رفت و برگشت به محل برگزاری(تایوان-Kaohsiung)
محل اقامت
جابجایی
غذا

 
* عکس‌ها و دموی بازی‌ها به زودی بروزرسانی خواهد شد



لینک وب‌سایت انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران
صفحه وب‌سایت فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک

 

 

 

بازیکنانی که غیبت سربازی دارند (سرباز فراری هستند) اجازه شرکت در مسابقه انتخابی را ندارند، در نتیجه کاپیتان تیم هنگام ثبت‌نام باید بازیکن‌های بدون غیبت سربازی را ثبت کند. ضمن این که در هنگام ثبت نام کاپیتان تیم باید اسم یک بازیکن ذخیره را هم اعلام کند تا در صورت غیبت احتمالی یکی از بازیکنان در مسابقات، بازیکن ذخیره در تیم بازی کند. لازم به ذکر است فقط ۵ نفر از اعضای تیم به مسابقات نهایی اعزام خواهد شد. کاپیتان تیم موظف است در سایت جی‌گیم ثبت نام کند و از طریق سیستم ارسال تیکت با ادمین‌های سایت در تماس باشد. 

 

قوانین مسابقات CS:GO - انتخابی تیم ایران برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۸

۱- عنوان و نسخه بازی
۲- ثبت‌نام
۳- شیوه برگزاری
۴- مپ‌ها و پروسه Veto (پیک/بن)
۵- تنظیمات سرور
۶- تنظیمات سرور SoStronk
۷- اکانت و نام‌کاربری
۸- قوانین و راهنمای قبل از مسابقه
۹- قوانین و راهنمای مسابقه
۱۰- رفتارهای ممنوع
۱۱- تغییر قوانین

 

۱- عنوان و نسخه بازی
۱-۱ نام بازی: Counter-Strike: Global Offensive

۲-۱ نسخه بازی: در مسابقات انتخابی و مسابقات جهانی، نسخه در دسترس قرار گرفته از سمت استیم برای رقابت‌ها استفاده خواهد شد.
۳-۱. در صورتی که نسخه بروزرسانی در دو هفته آخر مانده به زمان مسابقات در دسترس قرار گیرد، با تصمیم IeSF احتمال استفاده از نسخه قبلی وجود خواهد داشت.

۲- ثبت‌نام
۱-۲ شرکت در مسابقات برای تمامی افرادی که مشکل خروج از کشور ندارند مجاز است. لازم به ذکر است شرکت کنندگان در مسابقات باید تابعیت ایرانی داشته باشند.

۲-۲ حداقل سن مجاز برای شرکت در مسابقات کانتراسترایک ۱۷ سال است (متولدین ۱۷ آبان ۱۳۸۰ به بعد)

۳- شیوه برگزاری
۱-۳ فرمت بازی: مسابقه تیمی  (۵ نفر بدون بازیکن ذخیره)

۲-۳ فرمت جدول: فرمت و جدول مسابقه پس از اتمام مهلت ثبت‌نام اعلام خواهد شد
۳-۳ تشخیص برنده
- تیم‌ها بعد از ۱۵ راند ساید خود را عوض می کنند. تیمی برنده خواهد بود که ۱۶ راند را ببرد. در صورتی که پس از ۳۰ راند نتیجه مساوی (۱۵-۱۵) شد، دو تیم در وقت اضافه ۶ راند با پول ۱۰،۰۰۰ شروع خواهند کرد (ساید پس از ۳ راند عوض می شود)، تیمی که در وقت اضافه ۴ راند ببرد پیروز بازی خواهد بود.
- در باقی موارد، داور مسابقه تصمیم گیرنده خواهد بود
۴-۳ تساوی در گروه

در صورت تساوی دو تیم در گروه تیمی بالاتر قرار می گیرد که:
۱- بازی رودررو را برده باشد
۲- در صورت تساوی در بازی رودررو تفاضل امتیاز محاسبه می شود (هر راند، برد=۱، باخت=-۱)
۳- در صورت تساوی بازی رودررو و تفاضل امتیاز، بازی مجدد (۶ راند با پول شروع ۱۰،۰۰۰)

- در صورتی تساوی ۳ تیم‌ پس از بررسی هر ۳ حالت بالا، اگر مسابقات از جدول زمانی خود عقب باشد احتمال مشخص کردن ۲ تیم توسط سکه از سمت داور وجود دارد. اگر قرار بر صعود یک تیم از گروه باشد، تیمی که در این پروسه تیم سوم شود صعود خواهد کرد و در صورتی که قرار بر صعود دو تیم از گروه باشد، ۲ تیم مشخص شده توسط سکه صعود خواهند کرد. در صورتی که زمان اجازه برگزاری بازی را دهد، هر ۳ تیم با یکدیگر بازی خواهند کرد (۶ راند با پول شروع ۱۰،۰۰۰)

۴- مپ‌ها و پروسه Veto
۱-۴ مپ‌ها:

آخرین مپ‌های اعلام شده توسط Valve دو هفته پیش از مسابقات استفاده خواهد شد (Valve's active duty map pool)
۲-۴ پروسه Veto (تک بازی/مپ):
- تیم شروع کننده ویتو با سکه مشخص خواهد شد.

تیم الف اولین مپ رو حذف می‌کند
تیم ب دومین مپ رو حذف می‌کند
تیم الف سومین مپ رو حذف می‌کند
تیم ب چهارمین مپ رو حذف می‌کند
تیم الف پنجمین مپ رو حذف می‌کند
تیم ب ششمین مپ رو حذف می‌کند

مپ باقی مانده بازی خواهد شد - ساید با نایف راند مشخص می‌شود

۳-۴ پروسه Veto (بازی‌های BO3):

- تیم شروع کننده ویتو با سکه مشخص خواهد شد.

تیم الف اولین مپ رو حذف می‌کند
تیم ب دومین مپ رو حذف می‌کند
تیم الف اولین مپ را انتخاب می کند و تیم ب ساید را انتخاب می کند
تیم ب دومین مپ را انتخاب می کند و تیم الف ساید را انتخاب می کند
تیم الف سومین مپ رو حذف می‌کند
تیم ب چهارمین مپ رو حذف می‌کند

در صورت تساوی مپ باقی مانده به عنوان مپ سوم بازی خواهد شد - ساید مپ سوم با نایف راند مشخص می‌شود.

 ۵- تنظیمات سرور

تنظیماتی که در زمان دست‌گرمی استفاده می‌شود:

– mp_warmuptime 3600
– sv_voiceenable 0

تنظیمات زمان مسابقه:
– mp_startmoney 800
– mp_roundtime 1.92 (1:55 min)
– mp_roundtime_defuse 1.92 (1:55 min)
– mp_freezetime 15
– mp_buytime 15
– mp_maxrounds 30
– mp_c4timer 40
– mp_round_restart_delay 5
– sv_voiceenable 1
– ammo_grenade_limit_default 1
– ammo_grenade_limit_flashbang 2
– ammo_grenade_limit_total 4
– mp_weapons_allow_zeus 0
– Death cam should be disabled and set to competitive mode by setting game_type 0 and game_mode 1

تنظیمات وقت اضافه:
– mp_maxrounds 6 (each team plays up to 3 rounds per side)
– mp_startmoney 10000

 
۶- تنظیمات سرور SoStronk (مختص سروری که در مرحله نهایی مسابقات در کشور تایوان استفاده می‌شود)
۶-۱ During Warm-up

.r – ready
.ur – unready
.status – shows unready players and team captain
۲-۶ After knife round
.stay – same side
.swap – switch sides
.status – shows unready players and team captain
۳-۶ During the Match
.pause – pause in freeze time
.unpause – unpauses

 
۷- اکانت و نام‌کاربری

۱-۷ بازیکنان باید با آی‌دی ای که متعلق به خودشان هست در مسابقات شرکت کنند.
۲-۷ نام مستعار بازیکن در طول مسابقات باید به صورت روبرو باشد: Nationality.Nickname
۳-۷ آواتار بازیکن در استیم نباید خشن یا نامناسب باشد.

 
۸- قوانین و راهنمای قبل از مسابقه

۱-۸ بازیکنان از تنظیمات خودشان (CFGs) که توسط داور نصب شده استفاده خواهند کرد (مختص مسابقات حضوری)
۲-۸ Voice Server:
- فقط برنامه‌ای که از طرف IeSF معرفی می‌شود قابل استفاده است. در صورتی که این برنامه دچار اختلال شود، برنامه‌ای دیگر توسط داور جایگزین خواهد شد.
۳-۸ پروسه Veto:
- پروسه پیک و بن کردن مپ‌ها از سمت کاپیتان دو تیم و توسط داور انجام خواهد شد
- مپ بازی باید ۲۰ دقیقه قبل از زمان مقرر شده برای شروع بازی انتخاب شود و کاپیتان‌ها موظف هستند در زمان گفته شده با داور ویتو رو انجام دهند.
۴-۸  مشخصات سرور مسابقه:
- پس از پایان پروسه ویتو، کاپیتان تیم‌ها تمام اطلاعات لازم جهت اتصال به سرور (آدرس، پسوورد و پرت) را دریافت خواهند کرد
۵-۸ شروع بازی
- هر دو تیم موظف هستند ۵ دقیقه پیش از زمان مسابقه در سرور حضور داشته باشند و برای شروع آماده باشند
- پس از حضور تمام بازیکنان، تیم‌ها باید برای شروع مسابقه تا اعلام ادمین منتظر بمانند و نباید زودتر از آن مسابقه را آغاز کنند.
- بازی پس از تایید داور شروع خواهد شد

هر دو تیم دارای دو تاکتیکال تایم‌اوت هر کدام به مدت ۱ دقیقه در طول بازی هستند. (هر ساید ۱ بار)

 
۹- قوانین و راهنمای مسابقه

۹-۱ موارد زیر تخلف محسوب می‌شوند و به هیچ وجه نباید استفاده شوند:
- استفاده از اسکریپت‌ها ( مانند اسکریپت jumpthrow)
- استفاده از باگی که در گیم‌پلی بازی اختلال ایجاد کند (مانند spawn bugs)
- skywalking, رد شدن از دیوار، طبقات و سقف
- گذاشتن بمب در جایی که نتوان آن را خنثی کرد
- بوستینگ با کمک یار مجاز است، اما استفاده آن در مواقعی که دیوارها، سقف، طبقات و ... ترنسپرنت می شوند و پشتشان معلوم می شود غیر مجاز است
- Fireboosting (استفاده از اسلحه برای هل دادن یار)
- Flashbugs
- Mapswimming یا floating
- ایستادن در حاشیه‌های مخفی (‌pixelwalking)
- تنظیم یا استفاده از موارد زیر در دستگاه بازیکن:

• mat_hdr_enabled 0/1
• mat_hdr_level 0/1/2


۲-۹ استفاده از نرم‌افزارهایی که پرفورمنس سیستم را در هنگام بازی نشان دهد (‌مسابقات حضوری)

۳-۹ تاکتیکال تایم‌اوت
- هر تیم می تواند دو بار در هر مپ درخواست تاکتیکال تایم‌اوت کند
- کاپیتان تیم موظف است تا در چت بازی اعلام کند که توقف بازی تاکتیکال است
- هر تاکتیکال تایم‌اوت نباید بیش از ۱ دقیقه باشد
- بازیکنان در طول تایم‌اوت نمی‌توانند از صندلی خود بلند شوند و یا هدفون خود را بردارند

۴-۹ VAC Authentication Errors/PC Crashes/Technical Issues
- اگر دستگاه بازیکن دچار اختلال شود و این اختلال در ۴۰ ثانیه اول راند رخ دهد و دمیجی به کسی وارد نشده باشد، راند مجدد بازی خواهد شد
- اگر این اتفاق بعد از ثانیه ۴۰ رخ دهد و یا دمیجی به یکی از بازیکنان وارد شده باشد، بازی تا اولین فریزتایم ادامه خواهد یافت

۵-۹ Technical Pauses
- در صورت مشکل در سیستم، بازیکن باید از دستور .pause استفاده کند و در چت بنویسد "pause" یا "issue"
- بازیکن در طول این وقفه فقط می‌تواند با داور و مسئول حل مشکل صحبت کند

۶-۹ زمان استراحت بین مپ‌ها
- حداکثر زمان استراحت بین مپ‌ها ۱۰ دقیقه است. در صورتی که برگزارکننده زمان بیشتری را برای تنظیمات استریم بازی نیاز داشته باشد به کاپیتان تیم‌ها اعلام خواهد کرد.

 
۱۰- رفتارهای ممنوع

۱-۱۰ اگر بازیکن یک تیم بدرفتاری یا رفتار زشتی داشته باشد، داور می‌تواند به او تذکر یا اخطار دهد و یا باخت یا اخراج را برای تیم در نظر بگیرد.
۲-۱۰ اگر بازیکنی از هرگونه باگ یا بدافزار استفاده کند از مسابقات اخراج خواهد شد و به همراه تیمش ۱ سال از حضور در تمامی مسابقات IeSF منع می شوند.

 
11- تغییر قوانین
این قوانین مربوط به دهمین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک IeSF می باشد و در موارد زیر امکان تغییر آن وجود دارد:

- تغییر قوانین در صورت بروزرسانی بازی
- مشاهده موردی که دلیل منطقی دیگری داشته باشد

در صورت تغییر در قوانین جی‌گیم موظف است تا از طریق بخش تازه‌های وب‌سایت این تغییرات را اعلام نماید

 

انتخابی تیم ایران - IeSF 2018

iesf 2018 banner